måndag 14 maj 2012

Giveaway



Det finns dagar då jag blir trött på mig själv och allt jag samlar på mig. För det finns ju en gräns för hur mycket man kan spara. Om man nu inte bor väldigt stort och råkar ha ett tomt rum som väntar på att få bli ett "bra att ha"-rum. Men nu har vi tyvärr inte ett sådant rum så alla "bra att ha"-saker ligger lite överallt där det finns plats. Och hur mycket jag än gör om dessa saker lyckas inflödet bli större än uflödet. 

Men så finns ju de där dagarna då jag är otroligt tacksam över att vara samlare. Som när syrummet behövdes städas och piffas upp lite. Då blev jag otroligt glad över att jag sparat de gamla tapeterna mamma gav mig i vintras. De kanske inte är de mest färgglada men bra mycket finare än alla hål som i vanliga fall pryder insidan av en Billy-bokylla. Och egentligen kanske det är bättre med en tapet i beige nyanser, eftersom de ska lyfta upp kläderna och inte ta uppmärksamhet från kläderna.

Den nedersta stången hade jag sedan tidigare och den har målats om. Och uppe hänger en pinne från lillebrors stora pinnsamling på tomten. Den lilla butikshörnan (1kvm) i syrummet börjar se ut som en butik och arbetsbordet syns mer för varje dag och det måste ju faktiskt firas med en utlottning!

Vinsten är valfri vara från kinoks hemsida (inga jackor) och under utlottningsperioden kommer även börser att hamna på sidan.

Så här gör du om du vill vara med i utlottningen:

1 lott för kommentar på detta inlägg eller skicka ett mail till info@kinoko.se
1 extra lott om du länkar med bilden ovan på din blogg alternativt mailar vidare eller gillar och delar på fb
1 lott om du gillar på fb.
1 lott om du skriver ett inlägg om utlottningen på din blogg. Alla som gör det länkar jag till här nedanför.


Vinnaren dras måndagen den 4 juni. Lycka till!

45 kommentarer:

  1. Jag vill jättegärna vara med! FÖrsöker knåpa ihop ett inlägg, men jag kan inte låna din bild. Få se om det går hemifrån...Så jag vill gärna ha 3 lotter =)

    SvaraRadera
  2. Såklart vill jag också vara med! Ska gilla och dela på FB också!

    Blev det 3 lotter tro? *förvirrad*

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med och tävla! Och bara älskar din lilla försälningshörna! Har länge funderat på hur jag ska göra min lilla hörna,behöver all inspiration jag kan få!

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med. Du gör så superfint enkla och vackra kläder.
    1 lott till mig.

    SvaraRadera
  5. Hej hopp! Jag vill absolut vara med. Har småkusiner som skulle vara så fina med något av dina fina plagg. Jag vill vara med med två lotter!

    Sv; svarar här också...du kan använda någon av bilderna i inlägget för tävlingen, eller så länkar du med ett inlägg i din blogg och använder någon annan bild från hemsidan eller en helt egen bild. Spelar ingen roll alltså :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Men gud, skojardu!? Klart jag är med! Allt är så fint! (fast man vill ju ha två av allt). Jag satsar järnet med 4 lotter och meddelar när jag tipsat med ett inlägg (troligtvis senare idag eller i morgon).
    Ha en kanonfin dag!! //Elin

    SvaraRadera
  7. Vilken inbjudande liten butik med snygga plagg! Och roligt med tävlingsskylten inne i ramen. De där filtarna, eller vad det nu är som skymtar fram med spetstyg på, är det något du bloggat om? Ser fina ut iaf.

    Jag är förstås med och tävlar om ett fint plagg! 3 lotter, tack!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    De klart jag är med på utlottning gillar din blog och dessa fina kläder.
    Kniper 3 lotter.
    Hoppas på vinst.
    annelieros@live.se
    Mvh Annelie Ros

    SvaraRadera
  9. wow... vilken fin hörna du har gjort!
    Jag tar tre lotter och hoppas på att något av dina fina alster hamnar hemma hos mej!
    Kram...

    SvaraRadera
  10. Blir med! 3 lodd: Kommentar, bildelink og innlegg på blogg =)
    Krysser fingrene!

    Mvh Siv

    SvaraRadera
  11. Vilken fin butikshörna du gjort! Jag är med i din fina tävling med 2 st lotter! Länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  12. Tar gärna en lott!
    Fin tävling :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Alskar dina klader - sa jag vill garna vara med.
    una.vidarsdottir@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jaaa, jeg vil være med, og tar to lodd :) (Kommentar + FB)

    SvaraRadera
  15. Fin idé med trädgrenen!! Gillar verkligen dina roliga idéer!!

    SvaraRadera
  16. Mycker bra ide med trädgrenen, helt i min stil.

    SvaraRadera
  17. Hej hej, vilken fin give away! Jag länkar från bloggen & gillar på Facebook ! 3 lotter & hoppas på tur. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  18. Är gärna med i utlottningen. Du har verkligen fina alster som jag gärna skulle vilja vinna.

    SvaraRadera
  19. Jag har kollat din blogg ett tag nu och den är en inspirationskälla.
    Jag har ingen egen blogg så det blir en lott.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  20. Vilken härlig blogg du har och den lilla butikshörnan är jättefin! Ska börja kolla in på din blogg :)
    Jag är gärna med och tävlar, gillar på fb så 2 lotter.

    SvaraRadera
  21. å så glad eg er som fant bloggen din. fantastiske klær! Vert veldig inspirert! Eg har lyst til å vinne, så eg har gjort alt og trekker derfor 4 lodd! hurra! -marta-

    SvaraRadera
  22. så flotte klær du syr!

    SvaraRadera
  23. En favoritblogg - förutom vackra kläder och tjusigt fix, så fotar du fantastiskt!
    loofanna@telia.com

    SvaraRadera
  24. Åh, vill gärna vinna!
    kawisen snabela hotmail punkt com

    SvaraRadera
  25. Åh, det är klart jag vill vara med! Jag kniper tre lotter. Du är grym!

    SvaraRadera
  26. Trevligt initiativ!!

    Jag tar gärna fyra lotter!
    Hälsningar Anna Å

    SvaraRadera
  27. Åh, vad roligt det vore att vinna nåt av dina fantastiska plagg till nåt av mina barn.

    Jag kommenterar här, lägger på min blogg både bild, inlägg och länk samt klickar på Like på FB. :)

    SvaraRadera
  28. Vill gärna vinna :-)
    allenp@glocalnet.net

    SvaraRadera
  29. Hej, skrivit inlägg, kommenterat här samt gillat på FB. Hoppas på tur:-)

    SvaraRadera
  30. Jag har kommenterat och delat på min blogg med bild och allt! Blir 3 lotter va?!
    Du har så otroligt mycket fint!

    SvaraRadera
  31. Fint! Och roligt! Jag gillar på fb och delar där! Kanske blir det från bloggen med om jag får tillgång till dator snart :)

    SvaraRadera
  32. Klart jag vill vara med!! Tre lotter tagna och jag hoppas på tur!
    // Sandra

    SvaraRadera
  33. Jag är med med 3 lotter :) Gillar på facebook med namnet Monia Sundgren

    Har bloggat här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/may/tavling-valfritt-kinoko-plagg-4-juni.html

    Hoppas på tur!

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Hej Hej! Vilken fin utlottning! Jag vill väldigt gärna vara med. Jag tar 2 st lotter tack! Gillar på fb. Ha det bra i sommar värmen! Håller tummarna!
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hejsan! Vad roligt med en utlottning! Detta skulle bli en bra födelsedagspresent eftersom att jag fyler år den 6 juni! Jag tar 2 st lotter och gillar på fb. ha det bra!
    Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hur hade jag nu missat det här? Vem skulle inte vilja vinna något av dina fina saker? Jag provar lyckan med en lott :)

    SvaraRadera
  37. Såklart jag vill vara med i din fina utlottning!
    Jag kommenterar här, delar på FB och gillar på FB Blir det två eller tre lotter? I vilket fall som helst hoppas jag på tur. Jag vet ett litet barn som skulle bli överlycklig över en klänning.

    SvaraRadera
  38. Jeg har ingen blogg, men en liten kommentar gir jeg gjerne.
    Takk for masse inspirasjon, det får jeg i massevis av deg.
    Ett lodd til meg - ha en flott dag.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag tror visst att jag glömt att deltaga! Nu gör jag det i sista stund, hoppas det inte är för sent. Länkar från min blogg oxå. kramis

    SvaraRadera
  40. Jag har ju glömt att deltaga! Nu gör jag det och hoppas det inte är för sent... länkar från min blogg såklart. kramis

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med och tävlar! Tyvärr ingen blogg, eller så utan jag nöjer mig en lott och håller tummarna hårt!

    SvaraRadera
  42. Vad fina saker du gör! :) Jag vill gärna vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  43. 2 lotter till mig om det inte är försent... (kommentar+gilla på fb)

    SvaraRadera
  44. 2 lotter till mig om det inte är försent... (kommentar+gilla på fb)

    SvaraRadera
  45. hoppas att jag hann! Gillar dina grejjer!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!